2015. július 16., csütörtök

Egészséges pizza (liszt- és élesztőmentes)

A gluténmentes hét alkalmából, amit a héten próbálok tartani, a mai ebéd egy igazán érdekes recept.
Nem is tudom, hogyan bukkantam már rá a receptre a youtube-n, mindenesetre azonnal éreztem, ezt ki kell próbálni. :)))

Nagyon egyszerű az elkészítése és hamar készen is van.

Hozzávalók a pizza "tésztához":
2 bögre darált karfiol
2 bögre reszelt sajt
2 tojás

1 bögre = 240 ml, de ha nagyok a tojások, akkor kellhet még egy kicsi darált karfiol bele.

A hozzávalókat összekeverjük és egy kerek pizza formába nyomkodjuk.
190 fokon kb 20-25 percig sütjük.

Ezután megkenjük paradicsomszósszal, teszünk rá gombaszeleteket, mozarella sajtot, reszelt sajtot, paradicsomkarikákat, ha eszünk húst, akkor egy kis szalámit.

Visszatesszük a sütőbe és kb. 15 perc alatt készre sütjük.

Ne pizza ízt várjatok, mert akkor csalódás lesz, de szerintem nagyon finom és Helka is pakolta befelé a kis falatkákat. :))))

Ez a mennyiség 1 nagy kerek pizzára elég, én 4 kicsit csináltam belőle. Ha többet akartok természetesen duplázzátok, triplázzátok meg az adagot.

Jó étvágyat kívánok!

 
 
 
Videon pedig itt találjátok:




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése